Vásárlási információk

Vásárlás menete:

Ha szeretnél gyorsan és könnyen megtalálni egy terméket, vagy blog témát, használd a keresőt! A termékeket kategóriák szerint is megtalálod, a szűrők használatával pedig szűkíthetők a találatok: lilacsiga.hu/shop/

Pénztár:

Ha még nem vásároltál nálunk, akkor add meg az adataidat így legközelebb már nem kell beírnod a szállítási és a számlázási címedet, értesítési telefonszámodat. Következő lépésként válassz szállítási módot (futárszolgálat, Pick Pack Pont vagy személyes átvétel). Ha készleten van minden termék, akkor kiszállítási időpontot is választhatsz és ha végeztél, nyomd meg az oldal alján a „Vásárlás folytatása” gombot. A következő lépésben a fizetési mód választható (bankkártya, készpénz, átutalás stb.), illetve ezen az oldalon adhatod meg a kedvezményre jogosító kupon kódját is ha van ilyened; lásd később. Az utolsó oldalon áttekintheted a megrendelést, ellenőrizheted az adatokat vagy ha szükséges írhatsz hozzá megjegyzést is (például: „a szomszédnál is leadható a csomag, Pacsirta utca 20; pénz lesz nála”). Ha minden rendben, kattints a „Megrendelem!” gombra, és kész is vagy! Azonnali, automatikus visszaigazolást küldünk emailben, a rendelés állapotáról pedig emailben és SMS-ben is folyamatosan tájékoztatunk. Ha nincs készleten egy termék, akkor pár napon belül beszerezzük, de legtöbbször legfeljebb 3-4 nap alatt. SMS-ben és emailben is értesítünk, ha megérkezett a termék.

Kupon:

Sok esetben lehetőséged van kedvezmény-kupont is beváltani. Időszakosan különleges ajánlatokkal lepjük meg visszatérő vásárlóinkat és néha egy-egy partnerünkkel közösen indítunk árleszállítást, akciót. Az ekkor – általában email-ben – kapott kódot őrizd meg, mert ez a virtuális kupon „készpénzt ér” és nincs lehetőségünk új kódot küldeni! A kupont a vásárlás végeztével, fizetéskor, a „Pénztár” felületen tudod beváltani. A kupon sok esetben átruházható, hiszen emailben továbbküldheted ismerősödnek, aki áruházunkba beregisztrálva felhasználhatja azt a legközelebbi vásárlásánál. Vannak kuponok amik csak egy alkalommal, illetve meghatározott időszakban érvényesek. Ezekről természetesen mindig tájékoztatni fogunk.

 

Megszeretném venni! Raktáron van?

Internetes boltunk az interneten keresztül éjjel-nappal várja megrendelésed. Nálunk fizethetsz bankkártyával, előreutalással, illetve a csomag átvételekor készpénzzel is.

A termékek adatlapján jobb oldalt, az ár alatt minden esetben feltüntetjük, hogy a terméket készletről szállítjuk-e vagy beszerzés után néhány nap elteltével. Többezer féle termékünk saját raktárunkból készletről, azonnal elérhető ezért a legtöbb esetben már a megrendelés másnapján szállítjuk vagy még aznap átvehető személyesen – minderről a megrendelés beérkezése után tájékoztatunk. Szintén oldalt láthatod a várható szállítási költséget is.

 

Házhoz szállítás futárszolgálattal

A megrendelés visszaigazolása után a csomagot futárszolgálat szállítja ki. Ha átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, emailben tájékoztatunk. Ők a szállítás napján SMS-ben értesítenek az érkezésről. Szállítási díjunk Magyarországon bruttó 990 Ft, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned.

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). A rendelés során a „Megjegyzés” rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és telefonszámát. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, igyekszik lehetősége szerint telefonon egyeztetni, ha ez nem lehetséges akkor értesítést hagy. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást, ám ha ez másodszorra sem sikerül, elhelyezi csomagodat a legközelebbi postán, ahol a következő 5 munkanapon folyamán átveheted.

 

Átvétel PostaPonton

A csomagot országszerte, a több mint 2800 PostaPont egyikén is átveheted. A PostaPontokat postahivatalokban, MOL töltőállomásokon, valamint a kiemelt Coop üzletekben találhatod meg; rendelésed leadásakor az aktuális listából választhatod ki a számodra legkényelmesebb lehetőséget. A szállítás díja bruttó 790 Ft. A kényelem melett így a környezettudatosságra is hangsúlyt fektetsz, hiszen a PostaPontra történő szállítás során a posta gyűjtőjáratokon szállítja a csomagokat, amelyek így nem terhelik meg annyira a környezetünket.

Ha összekészítettük a csomagodat, átadjuk azt a Postának és emailben értesítőt küldünk. Amikor a csomagod megérkezik az átvételi pontra – Budapesten jellemzően 1 munkanap, vidékre inkább 2 munkanap múlva -, SMS-ben értesítést kapsz, hogy átveheted. A megrendelés végén, a „Szállítási” oldalon tudod kiválasztani az átvételi pontot, amelynek során pontos címet, nyitvatartást is találsz. A Csomagautomaták és MOL PostaPontok előnye, hogy éjjel-nappal nyitva tartanak és autóval is kényelmesen megközelíthetőek. A postai csomagátvételnél az ország legnagyobb hálózata áll a rendelkezésedre; válassz egy postát, amely útba esik! További információért és a térképért kattints ide!

FIGYELEM: Ha cég nevére kérted a számlát, vigyél magaddal céges meghatalmazást vagy aláírási címpéldányt is, mert a csomag átvételénél kérni fogják!

 

Személyes átvétel

Munkanapokon folyamatosan készítjük össze a rendeléseket, ezért a készleten lévő tízezer-féle termék akár 1 órán belül átvehető. Amint összekészítettük a csomagod, SMS-ben és emailben értesítünk, hogy a termékek 3 munkanapig átvehetőek az ügyfélszolgálatunkon.

Vevőszolgálatunk címe:
1092 Budapest, Ferenc krt. 26.

Nyitvatartás:
Hétköznap: 12:00 – 18:00
Hétvége: Előjegyzés alapján

Szállítási díjat vagy kezelési költséget személyes átvételkor nem számítunk fel.

 

Paypal fizetés

A termék kiválasztása után sárgára változik a Paypal-fizetés lehetősége. A gombra kattintva megjelenik egy kis ablak, ahol a Paypal azonosítódat és jelszavadat tudod megadni. Ha még nem rendelkezel Paypal fiókkal, regisztrálj és utána tudsz is fizetni.

Miért jó a Paypal?

Mert biztonságos. A vásárlás során nem kell megadnod a bankkártyád/hitelkártyád adatait, hanem a regisztrációkor leadott e-mail cím és jelszó segítségével tudod lebonyolítani a tranzakciót. A Paypal garancia a személyes adatok megfelelő titkosítására is.

 

Fizetés az áru átvételekor

Ha szállítást választasz, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheted – ilyenkor 200 forint kezelési költséget számítunk fel. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

A futárszolgálatos és Pick Pack Pontra történő kiszállításkor pénzkezelési költséget számítunk fel. Ha a rendelés során Személyes átvételt választasz, akkor csak a rendelt termékek árát kell kifizetned ügyfélszolgálatunkon, semmilyen más költséged nincs. A vásárlás végén minden költséged láthatod.

 

Fizetés banki előreutalással

Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki előreutalást választasz, kérjük hogy a megrendelés teljes végösszegét az esetleges szállítási díjjal együtt az alábbi bankszámlaszámunkra utald át:

Sala Mattia
Erste Bank
11600006-00000000-36157426

Kérjük, hogy az átutalás „Megjegyzés” sorában okvetlen tüntesd fel a megrendelésed számát, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható; különben nem tudjuk azonosítani a befizetést! Az összeg beérkezése után a választott módon juthatsz hozzá a megrendelt termékhez: személyes átvétellel vagy kiszállítással. Kérjük, hogy vedd figyelembe, hogy az átutalás átfutási ideje miatt 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási vagy a személyes átvételi idő.

 

90 napos elállás

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésedet és 14 napon belül lehetőleg írásban! jelzed felénk elállási szándékodat, akkor visszafizetjük a termékek árát amennyiben bontatlan a csomagolás. Ebben az esetben semmi más dolgod nincs, mint a jelzéstől számított 14 napon belül visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomagod árát. Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek!

 

Reklamáció és szavatosság (hibás termékek cseréje)

A rendelés feladásakor ellenőrizzük a termékek sértelenségét. Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, bármilyen külső sérülést találsz a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük hogy feltétlenül hívd fel vevőszolgálatunkat, azonnal orvosoljuk a hibát!

 

Személyes adataid védelme

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám, stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek csak a futárszolgálat részére, akik a szerződésünknek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik.

Jelszavadat titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják azt. Célszerű olyan – lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (számot, felkiáltójelet, stb. is tartalmazó – jelszót választanod amelyet könnyedén megjegyzel, de mások által nem kitalálható.

Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod, és engedélyezed számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, fordulj Vevőszolgálatunkhoz vagy olvasd el a letölthető ÁSZF ide vonatkozó részét!

hu_HUHungarian